Başlangıç > Genel Düşünceler, Iş fikirleri > Pazar araştırması – el ilanı

Pazar araştırması – el ilanı

Daha önce size el ilanı bastıracağımı daha sonra da onları dağıtacağımdan bahsetmiştim. Bugün kendime güzel bir pazarlama iş planı yaptım. Toplam 4 sokak 80’e yakın apartmanın haritasını google mapsten buldum..

3-4 gün sonra el ilanlarımı basımdan alacağım. 4000 adet. ilk 2000 tanesini bu haritasını çıkardığım binalara dağıtacağım ve hangileri olduğunu kendime not alacağım.

 

bu sayede 2000 tanesinden ilk bir hafta içinde ne kadar dönüş alabiliyorum göreceğim. Yaptığım araştırmalara göre yemek restaurant gibi yerlerin el ilanları bırakmaları yüzde 3 gibi bir geri dönüş getiriyormuş.. E ben restaurant deilim. Yüzde 1lik bir dönüş gelse 2000’de 20 dönüş olması lazım.. Bana 10 adet geri dönüş gelse bile sevineceğim desem güler misiniz acaba bilmiyorum?? 🙂

Bu arada geri dönüş demek onlara bir şey kiralayabileceğim anlamına da gelmiyor sadece mail atacaklar.. Telefon da yok el ilanında…

 

Bakalım ne olacak merakla bekliyorum 🙂 Size haber vereceğim merak etmeyin…

 

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın